Počet zobrazení stránky

úterý 14. února 2017

I na 500 pts je to legrace...


Menší hra na 500 pts. Compulsory skladba armády:
0-2 HQ
0-3 Elite
1-6 Troop
0-3 Fast
0-3 Heavy
Omezení na součet armorů u vozidel jsme nedávali, jelikož naše jediná vozidla jsou Rhina.
Já hrál Ultramarines:
1x Tactical Squad – 1x Sgt, ChS, BP, 7x SM B, 1x SM Flamer, 1x SM ML, Rhino
1x Tactical Squad – 1x Sgt, ChS, BP, 7x SM B, 1x SM Flamer, 1x SM ML
1x Lanspeeder HB, AC
Řízek 04 hrál Blood Angels,
1x Tactical Squad – 1x Sgt, ChS, BP, 7x SM B, 1x SM Flamer, 1x SM ML, Rhino
1x Combat Squad – 1x Sgt, ChS, BP, 4 SM B, 1x SM MM
1x Assault Squad – 1x Sgt, PA, BP, 4x SM ChS, BP
Hrálo se na 4“x4“, stůl rozdělen na čtvrtinky, uprostřed kolo o poloměru 12“. A úplně uprostřed objective. Hod na iniciativu vyhrál Řízek a vybral si čtvrtinku pro svůj deploy, já tím pádem deployoval do diagonálou protilehlé čtvrtinky. Zbylé dva objectivy se umístily do středu prázdných čtvrtinek.
Řízek nadeployoval Rhino s desítkou blíže ke středu stolu, pětku s MM více k mé pravé straně a assaultéros přímo proti mému pravému křídlu., co nejblíže to šlo. Já s Rhinem a desítkou uvnitř opatrně zakempil za jedním kusem terénu. Druhá desítka se kryla za jakousi barikádou. Landspeeder na mém pravém křídle připraven pokropit assaultéros. Takže nalevo Rhino, na středu desítka a vlevo Speeder.
 
Mazaně schované blue Rhino!
Hodem K6 jsem se pokusil ukrást Řízkovi iniciativu, ale fail. Řízek vyrazil s assaultéros na mé pravé křídlo, kde zůstal v otevřeném terénu. Pětička s Multimeltu se postávala blíže ke středu a zírala na moji modrou lajnu. Rudé Rhino Blood Angels pocukávalo kolem středu sem a tam. Čímž jsem se nenechál zmást. Proběhlo pár snapshot výstřelů, jinak celkem nic.
Začalo mé první kolo. Jsa si vědom devastujícího účinku Assault Cannonu, rozhodl jsem se vyjeti v ústrety svým Landspeederem Řízkovým Assaultéros. Cítil jsem střeleckou převahu, navíc posílenou Heavy Bolterem. Prásk, prásk, prásk. Landspeeder chrlí – řekli bychom „olovo“ – smršť projektilů, ovšem Rybník zapomněl, že i Blood Angels jsou Space Marines a mají ty zatracené „mariňácké sejvy“. Navíc jsem si byl až moc jist a nepočítal jsem vzdálenosti. V příštím kole se mi to stane osudným.
Rhino udělalo skrytý manévr a vysunulo se – pro zmatení nepřítele mírně na mé levé křídlo. Řízka to uklidnilo, páč si byl vědom, že jeho assaultéros už nic moc nehrozí. Ovšem všichni víme, jaký lišák mazaný já jsem.
Desítka kempila za barikádou. Prásklo pár výstřelů a je možné že jeden, dva SM BA lehnul k zemi v tratolišti krve. Jinak nic zajímavého.
Druhé kolo – Řízek
Rhino se opět plácalo kdesi uprostřed, ale blíže k hraně desky. A mám pocit, že 10tka vyskákala ven. Pětička s multimeltou udělala krok sum krok a práskla si na 24“ z Boltgunů a 1x z Multimelty – což ovšem snepšot, protože heavy po pohybu. Bylo vidět, že Řízek je mladý chlapec a holky mu nic moc neříkají. Kostky mu totiž padaly jak chtěl on. A znáte to, štěstí ve hře, neštěstí v lásce. Takže MM snepšot hit na 6tku padla 6tka a coversave jsem u desítky stojící za barikádou neuhádal. Prostě na ně bylo ze strany vidět. Mám první mrtvé.
Druhý snepšot si dala raketa z 10tky BA mariňáků do boku Landspeederu a byla z toho penetrace, která urvala zbraň. V Assaultní fázi 5tička assaultéros naběhla do Landspeederu a 2x ho glancla, čímž se Speeder za hučení poškozených motorů odporoučel k zemi.
...se Speeder za hučení poškozených motorů odporoučel k zemi...
Mé druhé kolo se zaměřilo na eliminaci hrozby v podobě assaultéros a tak jsem veškerou palbu, kterou jsem disponoval (10tka v Rhinu nebyla totiž tak daleko, jak se mohlo zdát), nasypal právě do nich a po krvavé Blood Angels fástce zbyl jen bloody flek.
Třetí kolo – Řízek04
S desítkou se nehýbe a chce ve střelecké fázi plackovat. Pětička s MM se posune blíže. Placka jde úplně mimo a střelba bolteru mi opět sejme jednoho/dva chlapíky.
Pozn.: tady si dovolím poznamenat, že celá hra nebyla příliš pohybově dynamická…
I já ve svém kole střílím co to jde a mám pocit, že postupně okusuji pětičku s MM, až zbude jen jeden boltrista a ten kamsi spěchá. Jinak nic významného. Žádné epické události.
Přichází páté kolo. Oba si uvědomujeme, že ani jeden z nás nedrží objective. Spoléháme na 6. Kolo.
V 5. kole se na Řízkově a ani moji stráně příliš neděje. Opět něco málo střelby, vše zachraňují mariňácké savy – a to na obou stranách. Další věc, která je pro oba společná je ta, že se snažíme v pohybové fází a já i místo střelby pomocí runu, docválat k objectivu. Toho nejsme ani jeden v 5. kole schopni.
 6. kolo – hází Řízek, zda vůbec bude... ááá padá dvojka, 6. kolo nebude. Na objectivy je to 0 – 0. Na Killpointy 1 – 1. Plácáme si rukou a shodujeme se na remíze. Byť se hrálo na tak málo bodů, byla to zábava. Já si to užil a věřím, že Řízek též.
.. i Blood Angels jsou Space Marines...

Žádné komentáře:

Okomentovat