Počet zobrazení stránky

čtvrtek 20. listopadu 2014

Hraje celá rodina...

Vojáčci, figurky, modelaření... to vše mne baví už od malička. Wargaming je třešnička na dortu. Přináší s sebou kamarády, různé akce... prostě sociální interakce. Je jasné, že se snažím kolem sebe šířit to, co mne baví. Nejblíž ze všech je můj syn Václav aka Řízek04.
sociální interakce
Vašík (10) má figurky do WFB, lodičky do Dystopian Wars. Hraje s námi deskovky, atd... no ale čím je starší, tím víc se dožaduje toho, abych ho vzal na turnaj... třeba na Karak. Nebo aspoň na víkendovku Posekanec.

Což o to, kdyby už byl ve věku, kdy herní systémy zvládne tak, aby mohl aspoň trochu samostatně zahrát... ale na to je ještě času dost...

Ovšem teprve teď s novou hrou se opravdu pouštíme do "kvalitní" zábavy. Nikdy by mne to nenapadlo, ale kartičky jsou pro něj super. Nemusejí se malovat. Mají krásné obrázky. Pravidla jsou - pro fun hru - relativně jednoduchá. Jeho to baví. Porovnává dvě čísla, postupně se učí speciální vlastnosti, funkce, schopnosti, magii, atd. Stačilo vysvětlit pár aj slovíček... fakt jsem překvapen.

No a jaký je konec? V rámci Warapple budeme nejspíš pořádat menší hraní MtG a Řízek04 tam 100% bude!

Žádné komentáře:

Okomentovat