Počet zobrazení stránky

pátek 13. dubna 2012

Ruští kyrysníci

Dnes mi přišel balík od fi. Bilek. Objednal jsem si ruské kyrysníky a rakouskou pěchotu. V tomto krátkém článku se chci věnovat porovnání jízdních modelů od Italeri a od Zvezda.


Delší dobu jsem od Italeri hledal ruské či rakouské jízdní jednotky, ale nedařilo se. Proto jsem se s mírnou skepsí rozhodnul pro modely od Zvezdy.

Musím říct, že navzdory obavám jsem z "ruských" kyrysníků nadšený. Detaily se mi zdají propracované, pózy akční, výlisky kvalitní. Jen koně mi připadají jako přerostlí psi.

ruští kyrysníci od Zvezdy


Postavim-li vedle sebe Italeri husara a Zvezda kyrysníka, těžko hodnotit, který výrobce své skulpty zvládnul lépe. Oba mi přijdou kvalitní. Porovnejte sami. Budu vděčný za vaše názory... třeba v komentech. Diky,

Zvezda
Zvezda
Italeri
porovnání

Žádné komentáře:

Okomentovat