Počet zobrazení stránky

pátek 18. listopadu 2011

Karak Flujo Verde 2011 - den třetí - neděle


Balasar (Petr Šlesingr) - Apple Dice Roll II
Už v sobotu večer jsem věděl, že příští hru hraji s Balasarem (Petr Šlesingr). Borec od nás z War Apple. Hraje Orkz. Už jsem s ním hrál několikrát a většinou k mé spokojenosti. Balasar hraje nepravidelně. Málo. Ještě míň než já. Do hry jsem šel s jistou nadějí, ale přesto respektem. S Balasarem jsem hrál před drahnou dobou a netušil jsem, jestli se někam posunul. Takže pln očekávání, těšil jsem se na první hru toho dne.

Ráno opět snídaně. Káva, kobliha. Nebylo dál na co čekat. Pár hráčů vypadalo unaveně. Asi málo spali, či co? :D

Do levého rohu, do ruiny, jsem umístil objective a nadeployoval Teliona a Scouts. Měla to být vějička. Balasar se jí dokonale chytnul a všechny své trucky namastil jeden vedle druhého přímo proti té budově. Super. Tak díky tomuhle deployi mám šanci vyhrát. Teď nadeploynu všechno modré diagonálou do druhého rohu a budu už jen střílet. Než ke mně doběhne. Bude to trvat a snad to dopadne dobře. Dobrý plán, což? Ale tady jsem zalamil jak prase! Nějak jsem se nechal uchlácholit tím, že mám dost firepower.

Tři trucky? To rozšmelcuju a o zbytek se postarají assault can., plasma, Vindi, atd. A tak jsem všechno nacpal k té vějičce se Scouts. Taky přímo naproti orkům. Už když udělal první pohyb, chytnul jsem se za vlasy a procedil: "já jsem takovej debil"! Nelouskl jsem ani jeden truck. Za chvilku byl u mne a požírání neviňátek začalo. Po chvilce bylo jasné, že na KP nemám šanci. Takže mi zbývalo uhrát to na čtvrtinky a objectivy. Čtvrtinky jsem chtěl aspoň remizovat, ale o pidikousek se to nepovedlo. Tak jsem aspoň zabral objectivy. Orky jsem tankshockem od objectivu odtlačil. Nakonec jsem uhrál asi šest bodů. Slabá záplata na obrovskou chybu. Nicméně, Balasarovi jsem to přál. Bylo vidět, že se snaží, soustředí a nechce nechat nic náhodě. Tuhle hru jsem si prohrál sám. Za blbost se platí a Balasar už pak řádil jak zelená ruka. 6:14 pro Balasara.

A je tu poslední hra. Musím říct už předem, že v poslední bitvě nakonec všechno dopadne dobře, ale s velmi hořkou pachutí na jazyku. Jsem egoista a ješita a některý věci se mě prostě dotknou a vím o nich pak ještě dlouho... prostě děcko...

Screw a Chaos Daemons! Rychle utíkám za Komplikem a ptám se ho, zda ony démony viděl a ať mi dá radu. Rady mi dal a myslím, že jsem se snažil jimi řídit co to šlo. Velice zjednodušeně - několik CC nebezpěčných démonů (Fiendy) a nebezpečné střelecké jednotky, a třikrát Soulgriders.

Screw a jeho démoni
Teď prosím budu popisovat věci trošku podrobněji. Dostal jsem do ruky daemons list. Přišel mi stručný. V podstatě výpis jednotek. Nevšimnul jsem si nebo nenašel soupisku spec. schopností, zbraní atd. Ale možná jsem to přehlédl. Nicméně, jelikož jsem zvyklí na obsáhlé roster, kde je vypsaný každý prd, protivníkovi jsem list vrátil s tím, že se budu event. ptát během hry. On chtěl vidět můj roster. V dobré víře a snaze ušetřit čas, jsem navrhnul, že mu raději všechno řeknu při vyndávání a deployi jednotek. Souhlasil. Když jsem všechno odříkal jako básničku zmínil jsem ještě, že knihovník má Null Zone. Komentoval to nějakou hláškou... jako že jak jinak. NZ je prostě humus.

Začalo se hrát. Nechal jsem ho začít jako démon nedal na stůl nic. Já to nějak rozestavil, snažil jsem se nemít v zádech a bocích díru. Všechno jsem schovával do coveru. K jeho objectivu jsem chtěl - opět jako vějičku dát chudáka Teliona a Scouts. Proto jsem se ho - jak poznamenal Poldy - naivně zeptal, jestli náhodou nemá nějakou placku, která bere cover a savy. Resp. coversavy. Volně cituji: "Ne, nic takového nemám." Dobrá a tak jsem Scouts dal do onoho lesíka k jeho objectivu. Přišel jeho deepstrike a borec začal nějak nečekaně sázet takové ty "rejnokky", kteří něco táhnou, kolem lesíka se Scouts.

V jeho střelecké fázi se zamyslel a povidá (opět volně cituji): "tak tyhle charioty střílej na Scouts... počkej co voni to maj... aha tak oni maj placku, co bere cover a bere i savy. To jsem nějak zapomněl, to se omlouvám". Pomyslel jsem si, že je to asi nějaký nováček.  To se hold stává a hořce jsem začal vyndávat Scouts z lesa. Mám pocit, že tam stejně asi dvě kola vydrželi. /kol částečně splnili. Měl jsem trošku víc volno na střelbu do ostatních jednotek. Naštěstí pro mne se mu nedařil deepstrike a příchod jednotek z rezerv. Postupně jsem se začal dostávat do pohody a ničit jeho démony. Zvrat přišel, když se dostal do 24 palců od knihovníka. NZ  je pro démony skutečně humus. Chybu dělal v pohybech a střelbě. Divně dělil palbu. Nekoncentroval ji. Velice pečlivě jsem hlídal jeho pohyby. Hlavně u CC jednotek. Chtěl jsem aby měřil každý model v jednotce. Ze začátku to zkoušel tak, Že změřil a posunul jednu Fiendu a zbytek tam prostě jen tak došoupal. Řekl jsem, že takhle ne. Později jsem po něm přeměřoval kde co. Možná to mohlo být prudící. Ale v tomhle případě, sorry, koukej měřit správně!

Když už bylo jasné, že mi není schopen více ublížit, nabízel ukončení hry. Ale co objectivy a čtvrtinky? Objective jseme měli každý svůj. I když je pravda, že ten můj asi jedno nebo dvě kola okupoval on, ale já ho z něj vybouchal a znova si ho obsadil. Nastartoval jsem motorku a dojel jsem na kontest k jeho. Kupodivu jsem pak ještě jeho troopu u toho objectivu vymlátil. V pátém kole konec. Zůstala mu jen skupinka prťavouučkých Nurgláčků. Bohužel pro něj přišli až v 5. kole,  kdy už na stole vlastně nic jiného asi něměl. 20:0 pro mne.

Pak jsem někam poodběhnul a začali se dít věci. Vrátil jsem se ke stolu a Screw byl rozladěný a rozčiloval se. Když jsem se ho ptal, co se děje nechtěl nic říct a na všechno říkal, že je to v pohodě, jen že mu něco přišlo divný. Pak jsem zase odešel... nebyl jsem u toho, takže nevím, co je pravda, ale kluci řikali, že se rozčiloval, že jsem mu neukázal roster a tak jsem si mohl vymýšlet a hrát co jsem chtěl. začal jsem pěnit. Povídám: "Jestli si myslíš, že jsem nějak svačil, nebo podváděl, tak mne to uráží!"

Chtěl jsem po něm, ať mi na férovku řekne, co ho štvalo. Vylezlo z něj, že prý mu vadilo, že jsem neměl tištěný roster, tak jsem ty dva svoje vytištěné rostery vyndal z bedýnky a hodil je před něj, ať si je prostuduje. Pak ještě dodal, že mu vadilo, že musel všechno měřit, zejména pohyb modelů v jednotce. Na to nemám co dodat. Prostě... ano, pokud mne podezíral z podvádění, urazil mne. Je mi 37, mám rodinu, dvě děti, práci, radosti i starosti. Co rozhodně nemám, je potřeba podvádět a svačit nějakého mlaďocha. A kdo mne zná, tak mi doufám věří.

No ale pak už přišlo finále! Pro mne překvapení. Nakonec jsem se neumístil špatně. Navíc Jindřich vyhlásil speciální kategorii - Nejlepší hráč z klubu WarApple. Cenu jsem už snědl. Do Jablonného jsem si odvezl luxusní balení jablek.

Overall i generála vyhrál Bizon. Takže aspoň ještě takhle na dálku mu gratuluji. Moc rád jsem potkal spoustu lidí. Pokecalo se, zahrálo se. Super akce. Těším se na další. Do Jablonného nad Orlicí jsem se přistěhoval asi před třemi lety. Jsem tu naplavenina a v podstatě nemám "nějaké" kámoše. Proto kontakt s lidma z W40K komunity je pro mne důležitý. Jsou to lidé, které znám už skoro čtyři roky. Takže tímto pozdravení všem.

Celkové hodnocení organizace a průběhu Karaku přece jen napíšu, ale až v dalším článku.








2 komentáře:

  1. Je to pěkný a jen dodám, že s těmi trukky to byla moje mladistvá blbost,která mi říkala, že tě chci sežrat co nejrychleji a nakonec, to tak nějak skoro vyšlo. Každopádně hra mi přinesla spoustu novejch ponaučení. Tímto ti Rybníku děkuju za hru, bylo to seriózní. Jinak teda palec nahoru, za všechny články, co tady publikuješ ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nezapomeň na další úspěch War Apple, moji speciální cenu "Lovec Valkýr" za 5x sestřelenou Valkýru/Vendettu. :)

    OdpovědětVymazat