Počet zobrazení stránky

sobota 3. prosince 2011

Olomouc 40K

Z neznámých důvodů jsem v Olomouci neudělal ani jednu fotku.
Tak aspoň fotka z OC: Míra Hradil
Spanilá jízda do Olomouce

v pátek ráno jsem se vydal na VŠ v Olomouci. S místními hráči 40K (Greg, Mireček, Saša) jsem byl domluvený, že se kolem desáté - až bude po jediné přednášce toho dne - že se sejdeme a zahrajeme 40K.

Pro všechny případy jsem si nabalil úplně skoro všechno. Jeden kufírek, 3 vetší krabice. Spacák. Nintendo DS.

K mému překvapení jsem se na VŠ dozvěděl, že máme extra porci přednášek. K Mirečkovi domů jsem se dostal až někdy mezi 13:00 až 14:00. Byl jsem smutný, hladový a naštvaný. Nicméně... unešený jsem z Mirečkova "padu". Luxusní byt, dva herní stoly, hafo terénů a kamarádská nálada.

Jelikož jsem měl hlad, objednal jsem si (Mireček) italské těstoviny a blížila se první hra. Greg a jeho Tau. Na stolo velké množství budov. Hraje se City Fight. Rozhodl jsem se nepoužít příliš mnoho střeleckých jednotek. Diky budovám - ruinám - všude samej cover atd. Chtěl jsem Grega "uassaultiť". Což se mi nepovedlo. Můj plán byl děravý jak ementál. Nějaké unity jsem mu smáznul, on mi jich smáznul víc. Takže hra se jednoznačně ubírala jeho směrem. První průser byl, že moji assaulteros  nedoběhli na chargee. V Tau kole byl asi 10 cc assaulteros svačinkou pro Tau střelbu a to stačilo...

בין השורות: זה היה משחק טוב. התלוצץ לעשות עם bžunda. גרג מעצבן להחריד ואכלו חטיפים.נאלצתי שוב ושוב לנזוף בו ולאיים עליו נזיפה. למרות זאת, חצוף מעט ksichtil רחוק וגרם לי "חמצן,חמצן". לבסוף, הוא התחנן כי אם אני אתן לו לנצח, תן לי כל IG שלך, סירבתי בבוז! אנא, מעולם לאלשחק עם גרג!

Greg a Saša se pustili do Blood Bowl. Bylo to zvláštní, protože kdykoliv jsem podíval jejich směrem, figurky se vždycky nacházeli uprostřed hřiště.

Já jsem hrál s Mirečkem na 1500 pts. 12 palců, anihilace. Blood Angels za Míru. Já pochop. SM. Hra to byla děsně zajímavá. Celkem dlouhou dobu vedl na KP Mirek. Potom se to nějak otočilo. A vyhrál jsem. Musím říct, že Mireček z Olomouce je pohodový soupeř, dobře se s ním hraje a komunikuje. Takového bychom u nás brali!

Večer jsme objednali šest různých pizz a začalo obžerství! Cpal jsem si jednotlivé kousky pizzy tak rychle do huby, že mi to hned lezlo ušima ven!

Když Greg a Saša dohrali, dozvěděli jsme se (od Saši), že BB je děsná kravina a že už to nebude nikdy hrát. Přirovnal to k člobrdu. Nutno podotknout, že olomoucký Blood Bowl voněl novotou a tohle byla jejich asi třetí hra.

Během chvilky se to všechno rozprchlo. S Mírou jsme pak ještě v noci dlouho kecali. Bylo to fajne. Do spacáku jsem zalezl asi ve 23:45. Na vlak jsem musel vstávat v 5:00. Probudil jsem se v 6:38. Musel jsem čekat do 9:55 na vlak.

Nevadí, stálo to za to a klukům chci poděkovat za super pátek,

2 komentáře:

  1. timto a pod vyhruzkou exekutora zadam o roztrhani a nasledne spaleni pateho odstavce tohoto clanku uz tak dost arongantniho autora!!! :))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Udělám komprosi, ale jen proto, že Tě mám rád... jako bratra :-D

    OdpovědětVymazat