Počet zobrazení stránky

čtvrtek 17. listopadu 2011

Karak Flujo Verde 2011 - den druhý - sobota

Sobotní ráno. Odpočatý, vyspaný. V noci jsem nechrápal. Space Marines jsem měl naskládané v přepravce. Oblékl jsem si šťastné ponožky a rozhodl se, že se nebudu nervovat a užiju si to.

Objednaná snídaně potěšila. Káva, kobliha, loupák. pozoruji hráče kolem, Se všemi se zdravím. Ahoj, zdravím, dobrý den. Nervozita se dostavuje záhy. Zvláštní mrazení v zádech. Procházím kolem stolů. Prohlížím terény. Zdá se to být super. Dá se dobře využívat cover event. jsou i takové terény, které zcela blokují LOS. 40K hraji málo a když už tak se stejnými hráči a ke všemu začátečníky. Nahráno tedy moc nemám. A tak si opakuji různé poučky a rady, které jsem četl na netu. Jak deployovat, využívat cover atd. Cítím se silnější. Musím už teď prozradit, že ztracené hry jsem si prohrál už deployem. Pozitivní je, že jsem si to aspoň uvědomil během prvního, druhého kola.

A je to tady, UZMTSR chrlí informace o hrách, rozlosovávají se hráči. Primární, sekundární a terciální systém objectivů se ukazuje být opravdu skvělou volbou. Dostávám Křečka a jeho IG.

Blíže ke Křečkovi. Hrál jsem s ním jen jednou a to byla vlastně hra nedohraná. Je to možná tak tři roky. Stalo se to na OC. To ráno jsem byl hodně nervozní a špatně jsem se vyspal. Křeček mi potom asi ve dvou kolech dával těžce na frak a a moje CPU pod tímto tlakem provedlo reset a já "nadeepstrikoval" přímo na herní stůl. Zlomil jsem desku, svůj nos a zničil jsem Křečkovu IG jízdu a moji modrou lajnu. Epilepsie hold někdy překvapí.

V tomto druhém klání jsem se cítil klidný. Měl jsem z hráče i jeho plechové kavalerie respekt, ale byl jsem klidný. Domnívám se, že deploy se mi povedl. Cover, cover, cover a přitom jsem měl stále čím střílet. Přišlo mi, že to Křeček malinko podcenil. Ukazoval mi boky vozidel, nebo vyjížděl moc dopředu. Pravdou je, že mi to padalo nad míru dobře. V prvním kole jsem se rozhodl mu sestřelit Vendety a to se mi povedlo. Obě. Na začátku jsem si moc šance nedával. Postupně jsem se cítil jistější. Kostka mi přála.  Mám pocit, že jim Křeček svojí hrou pomáhal. Byl jsem velmi spokojen. 15:5 výhra.
Během hraní jsem se cítil soustředěný a klidný. Plechová kavalerie řídla, mizela.

Druhá hra byla hodně podivná. Jednak na mne opět dolehla nervozita a jednak jsem vyfasoval "Tyfuse" s jeho Orky. Proti Orkům jsem hrál naposledy v Brně na turnaji Adeptus Mechanicus. Hned mne napadlo, že prostě nevyprodukuji tolik střelby, abych něco uhrál. Ale šel jsem do toho. Typhus mi podal "leklou rybu" a řekl něco jako: "ukaž mi roster" a už se jelo. Moc se toho nenamluvilo. Bylo to věcné, rychlé. Měl asi tři Battlewagony. Postupně jsem začal vypouštět a rozhodl jsem se nedostat wipe. Uplně jsem zapomněl na vedlejší úkoly. Pro mne 0. V podstatě se mi líbilo, jak to Tyfus zahrál. Bylo to rychlé a čisté. Bylo vidět, že si přišel zahrát, ne konverzovat. Což ne nutně znamená, že je něco špatně. Hra s Tyfusem byla OK. I když trošinku jiná.

O nule se špatně mluví, takže jsem hned druhou větou dodával, že v první hře jsem dal Křečka. Do třetí hry jsem měl nastoupit proti Rosignollovi a jeho modré - červené trojce. Já se svojí zlatou dvojkou.

Na hru jsem se velmi těšil. Byl jsem zvědavý na Rosův Rhino Rush. Vykládal mi o něm, ale zdá se, že jsem ho vůbec neposlouchal. Nepochopil jsem... vlastně to co mi vyprávěl o jeho hraní jsem pochopil až po bitvě.

MM Attack Biky jsou mrchy. Hraju jednu a jednu. Posílám je po křídlech a tak různě. Ros je hraje taky. Dvě a dvě. A rovnou po křídlech frr k mím Predátorům a Razorbackům. Dále měl asi tři nebo čtyři Rhina plný modrých ďáblů s červenými proužky. Dvě nebo tři kola jsem šil do těch motorek. A nic. Mezitím dojela Rhina, vyskákali Mariňáci a já si začínal po hrstech ze stolu oddělávat svoje Mariňáky, tanky, vozidla. Rosova jízda se mi moc líbila. Žel bohu 0 pro mne. Malinko mne mrzelo, že se  později hra rozdrobila na Rosovu konverzaci s okolím (tímto zdravím Thalase) a občasnému věnování se hře. I když chápu, že hra pro zkušeného kozáka byla trošku nůďo a rutina. Nicméně i tuto hru jsem si užil. Prohra mne mrzela. Myslel jsem, že něco uhraju.

No a šlo se do hospy. Ta dohodnutá nedopadla. Tak jsme ve skupince asi deseti lidí zamířili jinam. V restauraci Steak Station se všechno vydařilo. Moc dobře jsem se najedl - žabí stehýnka a pak nějaký... "steak"? :-) Bezvadně se pokecalo s Moukou a Štulim, pak se prohodilo několik vtipů. Dostík dostal od Watchdoga a Bizona kapky. Do školy jsem jel se Štulim a Moukou taxíkem. Stálo nás to 40,- Kč každého. Bezva cena za rychlou dopravu a komfort. Spokojenost.

V tělocvičně jsem pokecal se Zdendalinim a potom s Gregem. Prostě pohoda. Šel jsem spát a nějakým nedopatřením jsem ještě asi hodinu mastil Nintendo DS hru GTA Chinatown Wars. Tentokrát jsem se už tak dobře nevyspal.

3 komentáře:

  1. Koukam, že si tě budu muset vzít do parády a trošku tě potrénovat. Když Ross zahraje rhino rush, tak ty taky!

    OdpovědětVymazat