Počet zobrazení stránky

pondělí 2. prosince 2019

Řízek na Karaku 2019

1. Hra : Alessan :

Byla to catachanská garda, věděl jsem co jeho armáda dokáže, hrál 90 gardistů, dost hq, priest, 3 full flamer chimery, jednoho astropatha, 7 bullgrynů, wyvernu a 3 tank commandery, z nichž 2 byli v vigilus defiant emperors fist company a jeden měl relicový battle cannon,

1. Kolo, seiznul jsem, bohužel udělal chybu v deployi, bohužel pro něj, doufal že 16ti procentní šance se nepovede, ale povedla, v prvním kole můj SS tank smazal relicového tank commandera, knecht zabil 3 - 4 bullgryny, zásadní scout sentinel zaběhl o 20 něco palců k objectivu, a zbytek sentinelů zemřely v jeho prvním kole, garda se prošla dopřeději, aby trochu pozastavili hrnoucí se hordu 60 gardistů.

Dobře jsem si nascreenoval celou vnější plochu deploye. Přišlo jeho kolo, se vším šel nebo jel dopředu, krásné zflamboval 2 skupiny gardistů a vystřelil si tank commanderama do SS, ubral docela né moc, SS byl schován za lossblockem a byl v coveru, takže ještě s kouzlem měl na ap -3 dost dobrý save, ubral mu málo, stejně to po nějaké době tech priest opravil.


Zbytek hry po prvním kole už bylo jen to, že postupoval s 1 bullgrynem do předu a rozsekal lorda commisaře, já mu všechno rozstřílel, až na pár IS a nějaký to hq, jediná velmi zajímavá a vzrušující věc byla ta, že sentinel si proběhl po půlce hráči plochy až k wyverně, která ho radši nachargovala než aby sentinel nachargoval ji, sentinel přežil, nezabral, ale žil.

Jediná chyba které lituji je ta, že jsem při stoprocentní šanci doběhnout nevyhlásil charge do chimery, který by to mohl teoreticky poboostit o jeden bod pro stranu cadiánských gardistů, hra skončila 10 - 10


,,Po dlouhém a smrtelném tichu je jen slyšet to scifi energické nabíjení volcano cannonu, pak hlasitý zvuk s rychlou reakcí výbuchu v nepřátelských zádech a už jen dokonale vypálená díra v nepřátelském lemanu"

Žádné komentáře:

Okomentovat