Náhled do nových pravidel:
„Čárdžující“ jednotka (Charging unit – jednotka, která zahajuje/vyhlašuje útok z blízka) bude útočit vždy první.
„Čárdžující“ jednotka (Charging unit – jednotka, která zahajuje/vyhlašuje útok z blízka) bude útočit vždy první.
Tzn.,
odpadá problém s INI. Nyní některé druhy jednotek, nebo zbraní určují
svojí INI pořadí, ve kterém budou jednotky útočit.
Orkové, některé druhy tyranidů, plaugue mariňáci, lidé s power
weaponama (fista)… spousta takto
ztracených jednotek se nyní bude moct velice efektivně zapojit do assaultu (Assault – boj z blízka).
Vlastnosti
pohybu budou navráceny – něco, co mnoho hráčů očekává. Obzvláště Ti, kteří před
mnoha lety byli zvyklí, že Eldar je křehký, ale spoustu toho naběhá, atd. O
kolik se asi budou hýbat Tau?
Modifikátory
ke spásonosným hodům. Tady přesně nevím,
o čem se hovoří – FP? – takže nemohu relevantně přeložit.
Modifiers to the salvation rolls . This may involve leaving the FP behind and returning values that subtract a certain amount from the save roll. A success, because the FP caused an automatic cannon, for example, to affect a servoarmadura the same as an exterminator armor: nothing. It was like using bolter, and that did not make much sense. Will they also return the armor that pulls 2d6? We will see.
Tématické armády budou mít benefity (výhody?). Toho se snažili již docílit pomocí Formations a
Detachments (formace a „detačmenty“),
ale neuspěli (myšleno GW).
Morálka bude fungovat jako v Age of Sigmar. Ten, kdo
prohraje boj z blízka hodí 1D6 a přidá k tomu počet woundů, které
ztratil. (woundů, ne pouze zabitých
modelů, tzn. pokud např. kapitá se třemi woundy o jeden přijde, nicméně žije
dál. Tak i jeho wound.). Pokud tato hodnota překročí hodnotu Morálky,
dostane tolik dalších woundů o kolik hodnotu morálky součtem překročil. Rychlý
příklad:
Prohrál jsi boj z blízka o 4 woundy (5 jsi jich schytal a 1 jsi dal). Máš morálku 7. Hodíš 1D6 + 4 a výsledek je 9. Jelikož máš morálku 7, ztrácíš další 2 woundy navíc. Takže ten, kdo prohraje close combat (boj z blízka), prohraje trochu „tvrději“, což urychlí hru.
Tak co na to říkáte? Zejména Modifiers to salvation rolls je
super! J
FOTO - KARAK 2011
Žádné komentáře:
Okomentovat