Počet zobrazení stránky

čtvrtek 4. dubna 2013

Jerry "Vrba" Bauer o Warapple Gaming Day II

Jerry "Vrba" Bauer píše:

Malé ohlédnutí za Warapple Gaming Day II

Hned na začátku musím pět chvalozpěvy a to na organizaci. Vše bylo připraveno a já jako přespolní už přišel k hotovému. Akce se konala v útulných prostorách místní Jablonecké školy  s veškerým zázemím.

Hned po příchodu nás upoutali, tedy mě a Kobeinna tři velké stoly. Na prvním se hráli letadýlka (Wings of
Glory), na prostředním Napoleon a na posledním průběžně vše ostatní.

Po malém seznamování  jsme se pustli s Kobainem do hraní Blood bowlu. Odehráli jsme jeden ligový zápas, kde jsem Kobainna jen o chlub zvládl obehrát. Zápas skončil 1:0.

Po dohrání zápasu se pokračovalo v herním maratonu. Zatím co kluci se pustili do Mage Knigt, já jsem se ponořil do leteckých bitev 1. světové války za odborného dohledu WATCHDOGA. Tomu musím také poděkovat za perfektní vysvětlení. Musím žíct že hra se mi velice zalíbila a od té doby už mlsně slídím po webu a přemýšlím kde nakoupit a koho v mém malém rodném městečku ke hře přesvědčit. 

Po leteckých bitvách jsem byl tolik nadchnut že jsem jen chodil a pokukoval co se zrovna hraje.

Pochopil jsem z vyprávění že minule byla asi strašná bžunda  a že si někdo zapomněl přinést terény. Tentokrát se tak nestalo a kluci si mohli nerušeně zahrát Warhammer 40000. Chvíli jsem je se zájmem pozoroval, i když jsem měl pocit že některé jejich výrazy jsou asi španělsky či co. (Rybník doplňuje: pochopil jsi velice dobře. Byla to vážně prča. Na WGD II se W40K konečně hrálo, avšak nestihnul jsem udělat ani jednu fotku. Mám pocit, že to snad ani nedohráli... A mám pocit, že terény sihoši tentokrát přinesli. Nicméně půjčovali si něco i z terénů pro hru Napoleon)

Zatím co Rybník prozradil svou další tajnou hru a to Mutant Chronicles . Její pravidla se jal lačně nastudovat Kobainn. Bohužel, k hraní se už nějak nedostalo.  Také jsem se těšil na Arkham  Horror který přivezl Kobainn. Ale ten se také nekonal pro malou znalost pravidel. Dohodli jsme se tedy na tom, že do příště pravidla
nastudujeme a zahrajeme (Rybník doplňuje: Kobainn).

Jako poslední jsme si to rozdali v Magicu. Hrálo se na dvojice stylem Dvojhlavého obra. Bylo to fajn,akorát se ukázalo, že staré prvoediční karty se absolutně nechytají proti novým edicím. Jinými slovy vyhrála dvojice, kde hrál PEPE. Osobně si myslím, že kdyby chtěl tak nás porazí všechny na jednou.

No, a protože se už pomalu večer chýlil ke konci, tak jsme vyrazili do místní krčmy. Zde jsme dále hráli, povídali i jinak rozjímali. Jediný kdo nás v tom rušil, byla blesková obsluha (Rybník doplňuje: normálně to tam je super. Samotného mne zajímá proč takvšechno trvalo... nehorázně dlouho...).

Kdybych měl ohodnotit celou akci, tak se mi moc líbila. Organizace byla už jak jsem uváděl super. Seznámil jsem se s dalšími moc fajn lidmi a už se těším na příště. Jediné co by chtělo zlepšit je čas. Bylo by dobré na příště vymyslet nějaký přístroj na časové vakuum, aby šel zastavit čas a abychom mohli hrát déle…

Vrba




2 komentáře:

  1. Ahoj,
    pokud náhodou zvažuješ koupi Wo, mohu nabídnout celou základní krabici WW1 deluxe, tedy všechny kartičky, pravidla (německé) + cz verze vytištěná v barvě a čtyři letadla, k tomu ještě dva dvousedadláky, z hlavy neřeknu které to jsou, ale to ti, až budu doma klidně napíšu... Nějako dohodnem i cenu

    Hra je jen rozbalená, balíčky karet jsou rozbalené, ale nehrálo se s tím.
    komplik

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rád, Vrbo, že se Ti u nás líbilo. Zejména jsem rád, že Tě zaujala letadýlka. :-)

    Doporučuju využít nabídku od Komplikátora, protože to jistě bude výhodná koupě a staré karty se spoustě lidí líbí víc než ty nové.

    OdpovědětVymazat