Počet zobrazení stránky

neděle 23. října 2011

Infinity


Infinity (Corvus Belli)

Asi před jedním rokem jsem si pohrával s google search a hledal jsem informace o jiných figurkových hrách. Chtěl jsem něco pro rozptýlení od W40K. Našel jsem nádherné obrázky miniatur do hry Infinity.

Modely se mi velmi líbí. Zajímavé je, že se jedná o skirmish hru, což je asi to, co člověk pro relax od 40K potřebuje. Stačí "jen" několik modelů, pravidla, protihráč a ratatata... ta!

Všechno to přestalo díky tomu, že kolegům se miniatury nelíbily kolegům, nebo se jim nechtělo hrát hru typu Infinity. Je to škoda.


Dovolím si rochu odbočit od tématu Infinity. Je zvláštní, jak někteří pravověrní hráči 40K dokáží jiné hráče "odpuzovat" od alternativních herních systémů! (Há, to nehraj! Jestli s tím začneš tak jsi klesnul! To ani nezkoušej... atd, atd,)

Ale zpět k Infinity. Shlédnul jsem instruktážní videa Infinity na youtube.cz. Podíval jsem se na cz e-shop, na ofiko Infinity site... snažil se něco zjistit o podpoře výrobce hráčům. No na první pohled se zdá, že přístup je jiný. Na webu je armybuilder, ke stažení jsou pravidla. Existují CZ pravidla. Spousta krásných modelů. Škoda, že nejsou z plastu, ale jen kovové.


Mám rád alternativy a nemám rád molochy. Kupříkladu na svém netbooku nepoužívám (doufám) nic od Microsoft. Jsou hráči, kteří tvrdí, že Infinity čeká smutný osud okrajových her. Tzn. že se bude jednat o krátkodobou záležitost a časem prostě zmizí. Já bych chtěl popřát Infinity zářnou budoucnost a přání aby se stala hrou úspěšnou a Corvus Belli se nestali molochem a la GW.

A co na závěr. Momentálně mám nakročeno k seznámení se s hrou v reálu. Uvidíme, jaké to bude. Celé to "pozlátko", grafika, obaly, loga, design armád, vše co Corvus Belli servírují se mi moc líbí a láká to. Dokonce mi příjde, že po stránce designu obalu (myšleno i elektronická podoba, marketing, reklama, design) jsou na tom lépe než GW. Za GW stojí tradice, velká hráčská základna a značka. Domnívám se, že pokud bych dal na stůl nabídku, barevnost a svěžest Corvus Belli a jejich Infinity a na vedlejší stůl Games Workshop a W40K... asi by mne na první pohled, na ten první dojem přilákal stůl Corvus Belli. Zkuste už jen porovnat jejich stránky.



Kde nakupovat? Pokud vím, jsou u nás tři e-shopy, kde se dá Infinity sehnat.




No a už jen pro doplnění, videa:






Žádné komentáře:

Okomentovat